18 Ocak 2016 Pazartesi

Bioderma Matricium Yeniden Yapılandırıcı Ürün

Bir çok makyaj ve bakım blogları arasında çok fazla denenen ve çok memnun kalınan bu ürünü ben de aldım ve denedim. Aslına bakarsanız bir dermatolog randevum sonrası eczane alışverişimde ; dermokozmetik uzmanının rosa lı ciltler için çok iyi geliyor demesiyle denemek istedim. Sadece rozalı ciltler için değil elbette,  özellikle lazer işlemi görmüş hasarlı ciltler, yıpranmış ciltler, kırışık tedavisi  için çok iyi bir ürün olduğundan bahsetti. Neredeyse yarıya bir kampanya da vardı. Normalde fiyatı 250 tl civarı bir fiyata olan bu ürün 150 tl ye düşmüştü. Bioderma göz kremi de hediyeydi. Üstelik istersem 3 al 2 öde de yapabilirdim. Ama ilk kez denediğim bir ürün olduğu için 3 tane almak istemedim. Ama şimdi ki aklım olsaydı 3 tane alır ve hepsini de kullanırdım. Çünkü evet bende çok memnun kaldım.  






 Çok hassas ve sorunlu bir cildim olduğumdan daha önceki yazılarımda da bahsettim.  O yüzden her işlemi yapamıyor, her ürünü kullanamıyorum. Evet doğallık benim için en önemlisi ama çok fazla doğal ürünler de cildime iyi gelmiyor açıkçası. Biraz korkarak aldım bi cesaret denedim bu ürünü. 

Cilde iyi gelmesinin en önemli etkeni bence Ciltte doğal olarak bulunan elementlerle formüle edilmş olması. Sanırım bu nedenle herhangi bir alerji, kızarıklık sorunu yaşamadım.Hatta kızarklıklarımı sakinleştirdi ve  cildimin rengini eşitlemede büyük ölçüde başarılı oldu. 




İçinde 30 adet ampül bulunmakta.  Her akşam gece temizlenmiş cildinize 1 ampül kırıp kullanıyorsunuz. Ben matriciumu kullanmadan 10 dakika önce hafif bir nemlendiricimi de sürüyordum. Zaten sürülen kremlerin etkisini daha da artırdığı açıklamarında yazıyor.  Herhangi bir parfüm, koruyucu içermiyor. Yapısı su gibi akışkan.Renksiz  kokusuz.  Citte yağlı bir his kesinlikle bırakmıyor. Çok kısa bir süre sonra cilt tarafından emiliyor zaten. 

İçeriğinde peptitler(hücrelerdeki metabolizmayı düzenler), aminoasitler(hücreleri yapılandırır, dokuları onarır ),mineral tuzlar, iz elementler, vitaminler, karbonhidratlar, hyalüronik asit,  (cilt bariyerini güçlendiriyor. ) ve nükleotidler içeriyor.  Cildin elastikiyetini artırıyor, güçlendiriyor.  Kırışıklıklara karşı da çok etkili olduğu söyleniyor. Ben kırışıklık özelliği ile ilgili şu an için öyle bir durumum olmadığı için yorum yapamıycam. Ancak cildimi sakinleştirmede ve güçlendirme de çok başarılı olduğunu rahatça  söyleyebilirim.

Elbette ki 20 yaşındaki cildime dönmedim ancak bu dönemde hissediyorum ki cildimin tolaransı arttı. Artık daha fazla şeyi tolere edebiliyor. Ama benim nazlı cildimin nerede ne yapacağı belli olmadığı için ben gene dikkatli davranıyorum. 

Yılda dört kez mevsim başlarında kullanılması öneriliyor.Bende bu amaçla 3-4 ayda bir 30 günlük kür olarak kullanmayı düşünüyorum.




Sonuçta eğer ki benim gibi uygun fiyata bulursanız kaçırmayın mutlaka deneyin. Ama bulamassınızda parasının hakkını veriyor bence.  Kullanmaya deneyip görmeye değer.

2 yorum:

  1. merhaba canım yazı için teşekkürler emeğine sağlık seni de bloguma beklerim:)
    www.makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba teşekkür ederim

    YanıtlaSil