28 Aralık 2015 Pazartesi

Flormar Kaş Farları

Kaşlarım konusunda şanssız bir insanım. Hem seyrek hem şekilsiz hem de rengini pek beğenmem. O yüzden kaş kalemsiz dışarı çıkmamaya çalışıyorum. Kaş kalemi benim makyajımın olmazsa olmazı. Ancak çok doğal durması benim için en önemli kriter. Kalem olduğu hiç belli olmaması gerekiyor. Çok fazla düzgün kaşlarda çok hoşuma gitmiyor.

Shiesedo nun ve alix avien in kaş kalemlerin den oldukça memnunum. Bir kaş farından istediğim doğallığı ve dolgunluğu fazlasıyla veriyor.
Flormar'ın internet sitesinden alışveriş yaparken bir de kaş farlarını denemek istedim. İki çeşit kaş farını da attım sepete.




İlk resimde ki kaş kitini aslına bakarsanız büyük bir umutla aldım. Çok güzele benziyor. Yan aksesuarları da hayat kurtarabilir dedim. Ama bir hayal kırıklığına uğradım. 02 light medium rengi.Setin içindeki açık renkli olan far o kadar yapay durdu ki turuncu mu desem ne desem. Sürmemle silmem bir oldu. Diğer koyu renkli olan ise çok koyuydu fazla fazla boyuyordu. Doğallıkdan eser kalmadı.  O yüzden sadece belki zor durumlarda aksesuarlarını ve aynasını kullanabilirm diye düşünerek kapattım :)
Gelelim aşağıda ki fara.  Light Brown renkli olanını aldım ve gayet memnun kaldım. Çünkü çok doğal  ve başarılı durdu kaşlarımda.



Kaş fırçasının ucuyla bir miktar fara sürüp sonrasında kaşlarınıza fırçayla uyguluyorsunuz. Çok olur diye korkmanıza gerek yok. Rahat rahat sürün çünkü çok olmuyor. Doğal duruyor. Ben rengini ve doğallığını sevdim. Diğeri ise kötü bir tecrübe oldu. Flormarın bu fırçasını da başarılı buldum. Eğer elinizde böyle bir fırça yoksa alabilirsiniz.
Yeni atlattığım hastalığımdan dolayo  gözlerim kırmızı ve yorgun. Kötü göz görünümü için kusura bakmayın.. Siz kaşa dikkatinizi verin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder