11 Aralık 2015 Cuma

Solante Güneş Kremi ve ROSACEA

Bu güneş kremi aslında uzun zamandıer piyasada ama ben rozam atak yapınca yeni keşfetme fırsatım oldu. Bundan sonrada daha iyi bir ürün bulamassam hep bunu kullanıcam gbi görünüyor. 
 
 





























  

Rosacea hastalığı olanlar bilirler. Önüne geçilemeyen kızarıklık, yanma hissi ,  sivilce gibi görünümler hatta uçları beyaz iltihaplar.
  
    Bir çok etkeni olan rosacea nın atak zamanlarında korkunç denebilecek bir görüntüye sahip oluyorum ne yazık ki. Yaklaşık 5 senedir bu cilt hastalığına sahibim. 1 ay gibi bir süredir de cildim atak yapmak istiyor ama ben antibiyotik ve rosa jel le onu şimdilik kontrol altında tutuyorum. Umarım atak yapamadan vedalaşırız kendisiyle. Rosacea nın en büyük etkeni sıcak ve soğuk. Bu ciltlerinde kesinlikle yaz kış güneş koruyucusu kullanması gerekiyor.  En son gittiğim dermotoloğumun önerisiyle yeni bir güneş koruyucusu aldım.  Solante .Normal kullandığım nemlendiricinin üzerine artı bir de güneş koruyucusu kullanıyorum. Bu markanın bir kaç çeşit güneş koruyucusu var. Benim aldığım tele-rubor direk cilt kızarıklıklarını sakinleştiren bir özelliğe sahipmiş ve rosacea için öneriliyor.  Renkli ve renksiz olarak 2 çeşidi var. Ben önce renksizini aldım daha sonra renklisini de(tinted) aldım. Eczaci ikisini karıştırarak kullanırsam daha  etkili olacağını söyledi. Böylece hafif bir kapatma da sağlıyor. Aynı zamanda bakımda yapıyormuş. Kızarıklığı da sakinleştirdiğini farkettim. 
      Ben genelde hafif renk de verdiği için tinted güneş kremlerini tercih ediyorum.  Günlük zamanlarda  Fondoten yerine bunları kullanmak hem daha doğal görününüm sağlıyor hem de cilt nefes alıyor.
Çok büyük ölçüde bir kapatıcılık beklemeyin pürüz ve sivilceleriniz varsa çok kapatıcı özelliği yok ama renk tonunu eşitlemede başarılı diyebilirim. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder