17 Aralık 2015 Perşembe

Bioderma Sensibio AR Compact

Rosayla uğraşmaktan hiçbir şeye vakit bulamıyorum resmen. O kadar canımı sıkıyorum ki.. Tam geçiyor diyorum bir bakıyorum tekrar başlıyor. Antibiyotikte 3. kutudayım. Artık alternatif çözümler araştırmasındayım. Rosacea ya hangi yiyecekler iyi gelir? Neler yemeliyim ? Neler Yememeliyim? Nelere dikkat etmeliyim?   Bunlarla ilgili ayrıntılı bir post yapmak niyetindeyim.

Gelelim rosacea lı ciltler için kullanmaktan hiç çekinmemeniz gereken bir ürün. Bence öyle bir ürün ki hem kapatıcı özelliğiyle (gerçi pütürler arttıkça ürün napsın?) hem verdiği rengiyle, hem güneş koruma özelliğiyle hem de cildi sakinleştrmesiyle benim gerçekten 3 yıldır vazgeçilmezim olan bir ürün. 3 senedir sürekli kullanıyorum ve acaba diyorum bu yüzden mi 3 sene hiç atak yapmadı bu rosacea canavarı?









Ürün Özellikleri:
Cildin hassasiyeti en aza indirilir.
Cildin alerjik tepkimelere uğramaması sağlanır.
Kızarıklık, kaşıntı, gerginlik, batma ve yanma şikayetleri sona erer.
Düzgün ve sağlam bir dokuya sahip olan cilde mükemmel bir makyaj zemini sunar.
Cildi yatıştırır.
Cildin tüm yüzeyinde ten rengi sabitler ve cildin tek renkli olmasını sağlar.
Kızarıklıktan kaynaklanan ten renginde belirginleşen farklılıkları kapatır.
 
İçeriği:
Rosactiv; kızarıklığa sebep olan biyolojik faktörler engellenir.
Yoğun kızarıklıklar azaltılır ve tekrar oluşumlarını da engeller.
Cilt; canlı, yumuşak ve pürüzsüz bir özellik kazanır.
SPF 30; cildi güneşin zararlı etkilerine karşı korur, güneş kaynaklı lekeleri temizler.
Cildi yatıştırır, rahatlatır ve tahriş olmasını önler.
Cildin doğal savunma kazanmasını sağlar.
Antienflamatuvar etkisi ile de ciltte oluşabilecek bakterilerin önü kesilir.

Ürün hakkındaki verilen bilgiler bu şekilde. Eğer kızarıklık sorunu yaşıyorsanız ve benim gibi rosecea dan müzdaripseniz ve özellikle bu zamanlarda fondoten kullanmak istemiyorsanız ; ki bence atak zamanlarında cildin bi yandan nefes alması için fondöten kullanmamalı; bu ürünü size öneririm ki bence pişman olmayacaksınız.

Sadece kızarıklık sorununuz olması gerekmiyor elbette. Renkli bir güneş koruyucu olsun, kapatıcı özelliği de yoğun olsun derseniz de bu ürünü mutlaka deneyin.

Ürünün iki rengi var golden ve light. Açık tenli bir insanım ve ben verdiği rengi hissetmek istediğimden dolayı golden tercih ettim hep. Light ini hiç denemedim ama golden,  bronz bir görüntü veriyor diyemem. Daha renkli daha sağlıklı bir görüntü veriyor diyebilirim.

Tek sıkıntı şu olabilir o da bir süre sonra kuruluk yapıyor sanki. Uzun süre ciltte kalınca pullanma yaşıyorum bazen. Belki cildimin hassas dönemlerine de denk gelmiş olabilir bu sıkıntı. Öncesinde iyi bir nemlendirme sağlamak gerekiyor. Eğer uzun süre duracaksa ve böyle bir durum yaşarsanız biraz nemlendirici sürüp üzerine tekrar geçebilirsiniz.

Gönül isterdi ki şu 30 faktör 50 olsaydı; normalde yani ataksız dönemlerimde sadece nemlendiricinin üzerine sürüyorum ancak şimdi güneşten ölümüne korktuğum için 50 faktör solante'nin üzerine kullanıyorum. İçim rahat ediyor :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder