30 Aralık 2015 Çarşamba

Babyliss Su Dalgası Saç Maşası

Saçlarımla oynamayı çok seven bir hatun kişi olarak size Babyliss saç maşası hakkında ki görüşlerimi söylemek isterim. 
Babyliss'in normal saç maşasından farkı nedir? Normal saç maşası olan biri  de bu maşayı almalı mıdır?  Bu yazımda bunlardan bahsedeceğim. 

 Düz ama şekilsiz düz denebilecek bir saç yapısına sahip olduğumdan saçlarımı herhangi bir şekillendiricisiyle şekillendirmeden açık bırakarak dışarı çıkmam imkansız. Yani insanların göz zevkleri açısından , benlik bi sorun yok.. Genel de de fön çektirmemişsem ; ya düzleştirici ya da saç maşasıyla şekillendiriyorum. 


 Tesadüf olarak bu saç maşasıyla tanıştım ama iyi ki tanışmışım. Çok sevdim. Su dalgası maşası olarak geçiyor. Bi kere normal saç maşasının dalgasıyla çok farklı türde dalgalar yapıyor. Elinizle çok kalın olmayan saç tutamları alın. Saç tutamının en dibinden  başlayarak yaklaşık 10 saniye tutarak kademe kademe aşağıya inin. Bütün saçınızı bitirmeniz biraz zaman alıyor. O yüzden zaman sorununuz olmadığı zaman yapmanızı öneririm. Normal saç maşası dalgası gibi de kolay bozulmuyor. Bi kere akşama kadar bozulmadan kalıyor. Ertesi günde rötüş yaparak daha güzel bir forma kavuşabilirsiniz.

Saçlarımı ilk bu maşayla yaptığım zaman herkes senin kendi saçın böyle mi?  diye sordu. Doğal saçınızmış gibi duruyor 


Saçlarım işte böyle oldu bugün.. Yarın üstüne yaptığımda daha güzel olduğu bir gerçek ..  Yandaki de benim normal saç maşasıyla yapmış olduğum dalga. 

Ben bu ürünü çok beğendim. Zamanım olduğu zamanlar saçlarımı böyle yapmaya üşenmiyorum. Babyliss saç maşası fiyatı 199 tl idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder