23 Aralık 2015 Çarşamba

Flormar Shine&Color up to 7 Days


Geçen haftalarda Flormar'ın internet sitesinden oje alışverişi yaptım. Bir de kaş farını denemek istedim. İnternet sitelerini gayet başarılı buluyorum. Şu ana kadar hiç sıkıntı çıkmadı. Şu anda da yılbaşı için de kampanya olarak alışveriş tutarınıza göre hediye seçenekleri var.




Flormar ın bu   oje seti bir çok makyaj blogunda gördüm. Okuduklarımın hepsi de çok memnun kalmıştı.
Ben bu seti daha önce görmemiştim denemek istedim ve en risksiz rengini aldım.Flirty Tweak. Fiyatı da uygundu. Sanırım 6.90 gibi bir şeydi. Bir kaç gün oldu deneyeli ama yazmak için bekledim. Çünkü up to 7 days gibi iddalı bir sözü var.

Ojenin fırçası dışında her şeyi ama her şeyi çok beğendim. Fırçasını kalın ve çok küt buldum. Öyle ki taşırmadan sürmek biraz mucize. Top coat dasorun yok ama ojenin kendisinde fırçadan dolayı taşırma olasılığınız çok yüksek 2 kat da tam rengini veriyor ama gayet güzel veriyor. Ben rengini çok sevdim.




Üzerine top coat unu sürdükten sonra renk olarak pek farkı yok. Ancak kalıcılık meselesi top coat la başlıyor sanırım. Evde Kızımla olduğum zamanlar elim sürekli suyun altındadır ve akşam olmadan tırnaklarımın uçlarından ojeler gitmiştir bile. İki gündür Duruyla evdeydik, süreli iki gün oldu ve ojelerim aynı şekilde duruyor. Olay top coat daysa diğer ojelere de sürülebilir elbette. 7 gün sürer mi bilmem ama 2-3 gün aynı şekilde durması bile benim için çok önemli.  Ben en kısa zamanda bir kaç rengini daha alıcam.
Deniz'den tavsiye...

2 yorum:

  1. gercekten bayıldım. Benim de tırnaklarımda oje hiç durmaz. Ama bu fikir iyimiş. Çok da güzel bir renk seçmişsin. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.. bende çok sevdim ve diğer renkleri de en kısa zamanda denemek lazım

    YanıtlaSil