12 Ocak 2016 Salı

BC Bonacure Mucize Argan Yağı Serisi

Bir bayanın en önemli yeridir saçları ama hayatımın hiçbir döneminde aynı zamanda hem uzun hem kırıksız ve dolgun saçlarım olamadı malesef. Saçlarım çok ince tellidir ve uzattığım zaman mutlaka uçlara doğru incelir ve kopar. Saçlarımı yıkadıktan sonra da saç kremi sürmeden saçlarımı taramam ise imkansız. Hatta bolca ama bolca krem sürmem gerek ki rahat tarayabileyim.  O yüzden de çok uzatmadan kestirmek zorunda kalırım.

 Bunda en büyük sebep saçlarımı çok fazla ısı işlemine tabi tutmam oluyor. Ama saçıma şekil vermeden de güzel durmadığını düşünüyorum. Her neyse  bu sebeplerden saçlarım için bir kaç ürün almaya niyetlendim. İlk sırada denediğim kuaförümünde yönlendirmesiyle Bonacure mucize argan yağı serisi oldu.



Argan Yağının saçlar için etkisi ve önemini hepimiz biliyoruz. Yoğun anti-oksidan özelliğine sahip bu yağ saçlaın bariyerini güçlendiriyor ve esneklik, yumuşaklık ve parlaklık sağlıyor. Esneklik demek daha az kırılma demek.

Peki ben bu ürünü sevdim mi? 

Şampuan ve saç kremini ilk kullanmamda benim için hiçbir değişklik olmadı. Hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Saçlaımda parlaklık , ışılt, yumuşaklık hiçbir şey hissetmedim. Kolay taranma gibi bir özelliği de olmadı. Ancak ikinci kullanımdan sonra farkı fazlasıyla hissettim diyebilirim. Saçlarım kuruduktan sonra yumuşacık oluyor resmen elimle sevesim geliyor o kadar yumuşak. Benim için iyi olmayan bir özelliği miktarı. Yani sanırım şampuan ve saç kremini bolca sürme alışkanlığımdan. Az miktar da alınca saçım iyi temizlenmiyor ve iyi bakım yapamıyormuş gibi hissediyorum. Bu yüzden de ürünlerim hep çok çabuk bitiyor. 

Şampuan  diğer şampuanlara göre daha az köpürüyor kremi ise çok yoğun bir kıvamda değil. Saçlarımdan akıp dağılmıyor o yüzden ikiside daha fazla sürmem gerekiyor hissi verdi bana. Işıltı verme konusuna ben pek katılmadım. Işıl ışıl bir görüntüm olmadı ama yumuşalığı hissettim. 

Saç bakım yağı ise bence mükemmel bir ürün. Daha önce de kullanmıştım. Kokusu müthiş.Ancak şişenin kullanım ömrü çok uzun değil. Bir süre sonra o muhteşem koku yerini sevmediğim bir kokuya bırakmıştı. O yüzden bu sefer ki şişeyi kısa bir sürede bitirmeye niyetliyim. Saç bakım yağını her akşam saçlarımın uçlarına sürüyorum. Kuaförüm ısıya maruz kalmadan önce de sürersem saçlarımın ısıdan daha az etkileneceğini söyledi ve bende 2-3 günde bir yaptığım ısıl işlemlerinden önce de sürmeye başladım. Isının saçlarıma verdiği zararı azaltacaksa bence kesinlikle uygulanmalı. 

Genel olarak sevdim mi? Evet sevdim. Ancak şampuan ve saç kremi bittikten sorna tekrar almayı düşünmüyorum. Saçları yumuşak ve parlak yapan diğer şampuan ve saç kremilerinden pek bi farkı yok gibi geldi bana. Diğer Saç bakım yağı ise benim sürekli kullanmam gereken bir ürün olduğunu ve her bitiminde yenilemem gerektiğine karar verdim. Bence en başarılı ürünü saç bakım yağı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder