24 Aralık 2015 Perşembe

Nuxe Gül Yaprağı Hassas Ciltler için Yüz Peelingi (Nuxe Gelee Exfoliante Douce aux Petales de Rose)

Hassas bir cilde sahipseniz yüzünüze yapacağınız en ufak işlemi 40 kere düşünürsünüz. Normal cilde sahip insanlar için çok normal ve çok yararlı bir işlem sizin cildinize zarar verebilir. Peeling de böyle bir işlem benim için. O yüzden çok dikkatli davranarak doğru ürünü seçmeliyim dedim ve biraz araştırma  ve eczanedeki dermokozmetik uzmanı önerisiyle de ben bu ürüne karar verdim. Doğru bir tercih de yapmış olduğumu da anladım.






Nuxe Gelee Exfoliante Douce aux Petales de Rose Gül Yaprağı. Nuxe un bitkisel içeriğe sahip hassas ciltler için yüz peelingi

Nuxe un zaten bütün ürünlerini doğal içeriğe sahip olmalarından dolayı gönül rahatlığıyla kullanabiliyorum. Bu ürünün içeriğin de liçi tohumu,ceviz kabuğu tozu, gül yaprağı gibi doğal ürünler var. Paraben içermemesi benim için çok büyük tercih sebebi.


Yapısı jel kıvamında. Her peeling gibi içinde pütürleri var ama pütürler diğerlerinden daha irice geldi bana. Elinize nohut büyüklüğünde parça alıp, ıslak yüzünüze parmak uçlarınızla yaklaşık 2 dakika boyunca masaj yaparak uyguluyorsunuz. Bu esnada peelingin kokusunu duyacaksınız. Eğer gül kokusunu seviyorsanız  muhteşem gelecek. Saf gülsuyu gibi kokuyor ve ben bu kokuya bayılırım. Daha sonra bol suya duruluyorsunuz. Dip diri temizlenmiş parlamış bir cilt çıkıyor karşınıza. Durularken bile cildimin derinlemesine temizlenmiş olduğunu hissediyorum. 

Haftada bir yapmak yeterli oluyor. Yalnız kesinlikle yüzünüzde sivilce varken peeling yapmayın. Sivilcelerin dağılmasına neden oluyor. Yüzünüzün hassas bir dönemde olduğunu hissediyorsanız da peelingi biraz erteleyin. Ne olursa olsun cildi biraz yoran bir işlem çünkü.

Cildimin sıkıntılarından dolayı bir süredir peeling yapamıyordum,  şimdi bu ürün ve bu işlem bana çok iyi geldi.  Doğal içerikli , hassas bir peeling arıyorsanız bu ürünü tavsiye ederim. Yalnız kapağı hemen bozuldu benim suçum mu yoksa hemen bozulmaya meğillimiymiş onu bilemedim.

4 yorum:

  1. merhaba canım öncelikle bloğun hayırlı olsun 3.takipçinim bol yazılı bir yıl diliyorum bende bloğuma beklerim esen kal:=))

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin.. çok memnun oldum :)) bende senin güzel bloğundayım.. sevgiler

    YanıtlaSil